Reklamacje

Procedura reklamacji:

Kupujący może składać  reklamacje dotyczące zakupu pod adresem e-mail plectrum@onet.eu lub w formie pisemnej na adres Wydawnictwo Plectrum Stary Imielnik 9 95-010 Stryków. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  • w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 Uwaga!! zwrotów KSIĄŻEK nie przyjmujemy !!

Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniej konsultacji telefonicznej 880 486 185

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl